duminică, 15 noiembrie 2009

Pastravaria Azuga

Pastravaria Azuga

Dupa cum ati observat din sinaia pana in predeal reclama cu S-a Redeschis Pastravaria Azuga , zic nuah fiind un impatimit al pastravului am zis sa dau o fuga pana acolo...ca sa ajungi la pastravarie trebuie sa mergi pana spre partia Sorica (drum asflat) dupa care urmezi drumul forestier 2km si ajungi la un mare gard verde unde scrie ca acolo se vinde pastrav , ma asteptam sa fie un restaurant ceva unde poti manca un pastrav bine preparat , dar nu acolo doar poti cumpara pastrav viu la 20lei kg, poate am sa revin si cu cateva poze.

Deci daca vreti pastrav proaspat la un pret decent gasiti la Pastravaria Azuga

TELEFON PASTRAVARIA AZUGA : 0726.371.843

Reclama

7 comentarii:

  1. un numar de telefon de la pastravarie ai cumva, nu gasesc pe nicaieri pe net

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt din Brasov si am trecut de cateva ori pe langa Azuga si m-am hotarat intr-o zi sa cumpar pastrav proaspat din inima muntilor... dar surpriza.. am luat 3 buc si erau plini de paraziti - viermi!! Nu am mai intalnit asa ceva la pastrav. Cumpar saptamanal pastrav viu dar asa ceva nu am mai intalnit!! a trebuit sa ii arunc - si neavand un bon fiscal pentru a putea merge la OPC.... grija mare! luati BON FISCAL!!! daca chiar vreti sa cumparati de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  3. CULMEA!!! MINTI domnule ANONIM!!! Imi pare sincer rau dar nu vad de ce safacem rau unor oameni fara motive bine intemeiate...Si eu am cumparat in fiecare zi pastrav pentru copiii mei de la Pastravaria AZUGA din 3 martie si pana in prezent.PESTELE ESTE FOARTE BUN...SI MAI MULT I-AM FACUT ANALIZE pentru ca ambii mei copii au alergie la chimicale. Daca eu cu problemele mele am decis ca mai bine stau 3 luni in zona si imi fac aprovizionarea de la pastravaria Azuga RECOMAND tuturor sa nu creada toate minciunile pe pe acest BLOG... Mai ales de la ANONIMI.

    RăspundețiȘtergere
  4. celui care a postat acest comentariu o sa-l rog respectuos sa treaca pe la pastravarie cu acei pesti.......si daca spune ca nu se da bon fiscal ,va trebui sa argumenteze.....pestele putea fi cumparat si din alta locatie....cu alte cuvinte rautatea este destul de mare si se pare ca si concurenta este acerba!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. 0726.371.843 numarul de telefon de la PASTRAVARIA AZUGA.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna ziua,sunt un distribuitor de produse naturiste, si saptamana aceasta am aflat ca trebuie sa ajung in judetul brasov,si obisnuesc sa vizitez si punctele,atractiile turistice din imprejurimi,intrand pe net am gasit si PASTRAVARIA AZUGA,sunt un mancator de peste am spus sa trec,dar nu am gasit nicaier un program de lucru...si vazand anumite comentarii neplacute,in legatura cu drumul ,pestele ...si altele,am fost putin dezamagit si parca nu ammai vrut sa trec.... La intoarcere am zis hai sa merg pana acolo...daca nu ajungeam imi parea rau. am luat 6 pesti si mi iau dat VII ,direct din bazin, mai rar asa sa vezi ce iei direct din ferma, am mai luat din sibiu de la o pastravarie da nu ma lasat sa intru m-au tinut la poarta, si sunt numai buni ca dimensiune, iar drumul eeeeee drum de padure o portiune, sunt cam 2 km din oras pana la ei si o parte e asfaltat.. e super si peisajul.. cand am ajuns acasa i-am curatat eu nu am lasat-o pe nevastamea sa vad daca gasesc ceva in ei, ceva dubios... dar nu matele si atat iar la gust sunt extraordinari, nu se compara cu cel din magazin. DACA AVETI DRUM NU EZITATI SA TRECETI SI LUAT MACAR 1 DE CURIOZITATE... A SI PROGRAMUL;ESTE CINEVA ACOLO IN PERMANENTA. SUNTETI SUPER

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu iau frecvent! Tot respectul pentru ei!

    RăspundețiȘtergere